2013 – anul invingatorilor

winner3_1729ttp-1729ttr

Acum cand ne mai despart cateva zile pana la sfarsitul anului 2012 si ca am trecut si de apocalipsa:), vreau sa zic si eu cateva cuvinte de sfarsit de an. In ultima perioada sunt intr-o lupta grea cu mine, cu deciziile pe care urmeaza sa le iau, cu ceea ce vreau eu sa fac. Nu m-am simtit niciodata asa si incep sa nu ma mai recunosc, dar la finalul acestei lupte am sa fiu invingator. Vreau sa zic ca simt ca anul 2013 va fi un an al invingatorilor si eu cum ma consider un invingator simt ca va fi si anul meu. Acum ceva timp am luat decizia de a veni in Bucuresti, de a face o schimbare in viata mea, am fost nevoit sa iau o pauza de la munca care imi place cel mai mult aceea de a fi profesor si de a lucra cu copii, decizie care a fost privita cu neincredere de cei apropiati mie. Vreau sa multumesc parintilor, fratelui meu ca ma sustin in tot ceea ce vreau eu sa fac. Scriu aceste randuri mai mult pentru a-mi cere scuze fata de ei, stiu ei de ce, si in acelasi timp vreau sa imi promit mie si lor ca va fi bine in anul care va veni, voi face ce stiu eu mai bine ca sa ii fac pe ai mei sa fie si mai mandrii de mine, si nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc lui Zima care are tot timpul vorbele alea motivationale puse bine si stie ce sa zica ca sa motiveze lumea.

In final repet promisiunea mea fata de mine, ai mei si de toti cei care tin la mine – anul 2013 ca fi si anul meu voi fi invingator in aceasta lupta, pentru ca nu degeaba mottoul meu in viata este: „cei care renunta nu inving niciodata/invingatorii nu renunta niciodata” … si da nu voi renunta niciodata la visele mele voi lupta pana in ultima clipa si de ar fi ultimul lucru pe care am sa il fac…

2 răspunsuri

  1. Important e ca stii ce vrei si te identifici ca fiind cineva, eu nu prea stiu ce vreau de la viata si asta ma cam impiedica sa iau decizi… succes in ce vrei sa faci.

Lasă un răspuns

