Handbal Just 4 fun – Brasov 2012

Weekendul acesta am participat, impreuna cu echipa Spada White Team Bucuresti, la turneul de handbal mixt amatori Just 4 Fun Brasov. Pentru mine a fost primul turneu de acest gen si pot spune ca am ramas placut impresionat de el. A fost un turneu reusit, am vazut oameni pasionati cu adevarat de handbal, am vazut o sala plina la finala, cand sunt meciuri din Liga Nationala la care nu se umple o sala, am vazut echipe care aveau si galerie, a fost frumos, sa jucat in spiritul „fair-play-ului”. Felicit organizatorii, echipele participante si pe toata lumea care a fost implicata in organizarea si desfasurarea turneului.

Vreau sa le multumesc colegiilor, cu toate ca au mai fost si anumite tenisiuni in echipa despre care nu vreau sa vorbesc aici, pentru un prim turneu la care am participat foarte reusit si mai ales le multumesc pentru victoria impotriva celor de la Buhusi( aveam eu polite mai vechi cu ei din alte motive). Deci multumesc Spada, si nu in ultimul rand…

toata lumea 1…toata lumea 2…toata lumea 3… toata lumea SPADA! 

2 răspunsuri

  1. Salut ! Mai precis , despre ce polite e vorba cu cei din Buhusi ?

    1. Am dat detali mai demult pe blog…

Lasă un răspuns

