Triathlon Challenge Bucuresti 25-26 august 2012

Dupa ce va povesteam intr-o postare anterioara despre partea sportiva a mutarii mele in Bucuresti, acum vin si cu alte amanunte. Stiind ca fratemiu a participat la mai multe evenimente sportive organizate de cei de la Smart Atletic, am zis ca anul acesta sa ma inscriu si eu daca am ocazia la un astfel de eveniment. Zis si facut, asa ca m-am inscris la Triathlon Challenge Bucuresti, ce va avea loc in 25-26 august 2012, eu m-am inscris la alergare si  astept sa vad echipa din care voi face parte si cum se va numi. Dupa inscrierea propriu-zisa a urmat un cantonament, pentru acest triatlon, ce sa tinut la Complexul Olimpic Izvorani, cu ocazia asta am reusit si eu sa vad faimosul complex, unde am facut antrenament la toate cele 3 probe ale triatlonului, alergare, ciclism si inot, unde am testat in premiera castiile de inot de la concurs.

P.S. va fi si un concurs destinat sustinatoriilor echipelor dar despre asta am sa revin cu detalii intr-o postare viitoare.

Lasă un răspuns

