Ce sunt visele?

Fara vise nu cred ca am fi oameni. Cu toti visam la ceva maret si incercam sa facem ceva pentru noi si pentru buna noastra dispozitie. Eu unu ma vad undeva departe cu pasiunea mea pentru handbal si pentru copii. Ma vad avand propriul club,sau de ce nu scoala de handbal, sa dau viitorii campioni ai Romaniei in acest sport. Am citit astazi la Nebuloasa pe blog ceva legat de vise, in acea postare se vorbea de Andrei si de visul lui de a face „ocolul Romaniei in 40 de zile” si sa ne arate ceea ce e mai frumos din ea. Stiu ca si eu cand eram mai mic visam la asa ceva impreuna cu ceva prieteni si vroiam sa facem”Turul Romaniei cu rucsacul in spate” ,si inca este un vis de al meu pe care poate am sa reusesc sa il realizez intr-o zi. Eu zic ca visul lui Andrei este un vis frumos si de ce nu si un mod de a promova Romania, care este o tara frumoasa. Mai multe detalii despre Andrei si visul lui gasiti pe pagina de FaceBook a proiectului. Asa cum pe mine multi oameni faini din online m-au ajutat pentru un turneu de handbal fete la care am vrut sa particip, poate reusim sa il ajutam si pe Andrei pentru a-si realiza visul. Asa ca nu trebuie decat sa scrieti sa dati share pe unde stiti sa putem face ceva. Mai jos aveti un demo al proiectului lui,enjoy:

2 răspunsuri

  1. […] lui despre care au mai scris TVdece, Răzvan, Tița, Cristina, Andrei, Daniel, Ciulea, Ionuț. Şi vor mai scrie, cu siguranţă, pentru că aparent există o mână de oameni în online-ul […]

  2. […] proiectul lui Andrei au mai scris Răzvan, Tița, Cristina, Andrei, Daniel, Ciulea, Ionuț, Marian. Related […]

Lasă un răspuns

