Schimbarea!

Dupa cum am zis in mai multe postari va veni o schimbare in viata mea. Stii cu totii ca sunt profesor de educatie fizica si sport si cat iubesc aceasta meserie.  Am o vechime de 4 ani in acest domeniu. Datorita sportivilor mei pe care i-am avut pe la echipele mele de handbal ale scolii am decis sa fac o schimbare in viata mea. Schimbare despre care vorbesc se va produce vara aceasta, am decis sa urmez cursurile de antrenor ale C.N.F.P.A – specializarea handbal. Pentru aceasta voi fi nevoit sa iau o pauza de cel putin 1 an de zile de la meseria de profesor si sa ma mut in Bucuresti, acolo unde ma asteapta fratele si viitoarea mea cumnata . Vreau sa multumesc colegiilor mei de la Scoala Jamu Mare, parintiilor eleviilor, conducerii scolii si a primariei Jamu Mare pentru sprijinul acordat in acesti 4 ani de zile, si nu in ultimul rand eleviilor pe care i-am avut. Elevi pe care sper eu i-am educat asa cum trebuie si le-am calauzit cat de cat drumul in viata. Au fost 4 ani deosebiti, pe parte sportiva si nu numai am reusit sa fac ceea ce poate alti nu au reusit pe la alte scoli sa faca in toata cariera lor de dascali. Ar fi multe de spus dar nu am dispozitia necesara sa vorbesc despre asta. Legat de aceasta schimbare din viata mea nu stiu daca va fi buna sau va fi rea, timpul imi va spune. Asa ca astept cu nerabdare sa urmez acest nou drum in viata. Si sa nu uit de parintii mei care m-au sustinut si ma sustin si in aceasta schimbare, cu toate ca le este greu si mie de asemenea dar sa fie intr-un ceas bun aceasta decizie a mea.

sursa foto

5 răspunsuri

  1. Bafta, varu’ sa ai mult noroc in ceea ce iti propui, si sa nu iti para niciodata rau de decizia luata – mergi tot timpul inainte!!!

    1. ms varu , stii doar ca asa voi face ..ca asa am fost educat 😉 ….

  2. succes!!

  3. […] cum va ziceam intr-o postare anterioara, am decis sa intru in CFP(concediu fara plata), pentru a imi urma o etapa din visul meu de a fi […]

Lasă un răspuns

