Handbal it`s a life!

Stiti cu totii pasiunea mea pentru copii, pentru sport si in mod special pentru handbal. Am zis de nenumarate ori cat iubesc acest sport si aceasta meserie de profesor. Astazi am reusit cu ajutorul eleviilor mei sa facem la Sc Jamu Mare un meci demonstrativ de handbal. Cele doua echipe combatante au fost formate din unii dintre cei mai talentati elevii pe care i-am avut eu in 4 ani de vechime in aceasta scoala, a fost un meci super, care sa si terminat egal (dar scorul este prea putin important) important a fost buna dispozitie, felul in care am jucat handbal si ca am facut miscare. Le multumesc eleviilor care au participat la acest meci, datorita lor am decis sa fac o schimbare in viata mea, dar despre asta am sa sa vorbesc intr-o postare viitoare, pe unii dintre ei i-am revazut dupa 1 an de zile , au venit unii pe care i-am transferat pe la scoliile de profil din judetul Timis, a fost o zi reusita cu multa miscare si cu un handbal frumos, pot zice ca a fost un adevarat meci de retragere al meu din cariera de profesor-antrenor la Sc Jamu Mare. Mai multe poze de la acest meci gasiti aici.

2 răspunsuri

  1. Felicitari!
    Asta inseamna daruire, asa se va construi viitorul, cu oameni asemeni tie.

Lasă un răspuns

