„Dupa lupte seculare” – din pasiune

Stiti cu totii pasiunea si implicarea de care dau dovada atunci cand vine vorba de elevii mei. Fiind diriginte la clasa a 8-a m-am pus sa le fac eu pozele de sfarsit de an. Si dupa nopti nedormite am ajuns la un rezultat final. Mai jos aveti o galerie foto cu pozele de sf de an a clasei mele. Eu zic ca a meritat osteneala mea, nu sunt ele foarte reusite dar sunt novice in editatul pozelor.

Deci galeria foto, enjoy:

Sper doar ca si produsul finit va arata asemanator.

7 răspunsuri

  1. esti artist BRAVOOOOOOOOOOO
    ASA DA DIRIGINTE!!!!!

    1. ms Simo, am incercat in astia 4 ani sa fiu cat mai aproapiat si sa ii ajut cum pot pe copii astia si pe parintilor , nu stiu daca am si reusit

  2. nu-i rau, de fotografiat tot dirigu’ s-a ocupat ?

    1. da tot eu m-am ocupat, ca sa ii coste pe ei mai putin

  3. Foarte frumoase pozele. Bvoo …ti-au reusit…

    1. ms , a meritat osteneala zic eu …

  4. […] cum va spuneam intr-o postare anterioara    eu m-am ocupat de pozele de sf de an a clasei mele la care sunt diriginte. Fiind novice nu ma […]

Lasă un răspuns

