Cum e sa fii omu`-orchestra?

In ultima perioada ma macina o intrebare, cum e sa fi omu`orchestra?.  Eu unul asa ma simt in scoala in care activez ca si profesor, incerc sa ii ajut pe toti cum pot, multi dintre colegii mei se bazeaza pe mine cand au cate o problema, tot mai multe lucruri eu le rezolv, parca si vad cum imi zic:” Bogdan poti sa faci aia , Bogdane fa si tu aialalta? …” Eu asa ma simt ca si un om orchestra. E de bine e de rau nici eu nu stiu ce sa zic. Oare de ce ma simt asa? Ati trecut prin asa ceva? Nu e prima data cand ma simt asa, si tot timpul am incercat sa ii ajut pe toti, dar parca acum sunt prea multe pe cap adunate. Oare doar in domeniul  in care activez eu se intampla asta sau e la fel  si in alte domenii de activitate ?

sursa foto

2 răspunsuri

  1. se mai intampla si in alte ‘domenii’ si mai mult decat atat, scuze ca o spun, dar intr-o oarecare masura esti luat de fraier, oricum eu sunt un fraier mai mare ca oricine, dar parca nu am ce face, cel putin inca 2 luni.

    Pe dealta parte, cred ca cei care ii cer ajutorul ar putea sa-si rezolve si singuri ‘problemele’ insa daca au la cine apela, apeleaza…

    1. m-am gandit si eu la varianta asta… dar poate ca asa i-am si obisnuit prin felul meu de a fi „saritor”, si poate ca sunt printre putini capabili de a face asa ceva …:D

Lasă un răspuns

