Multumesc Mama ! Multumesc Tata !

Stiu ca toata lumea zice ” am cei mai buni parinti!”, dar eu chiar ii am , m-au sustinut in tot ceea ce am facut pana acum si ma vor sustine in continuare, au fost acolo pentru mine si la bine si la rau. Ii iubesc enorm! , nu am cuvinte sa descriu cat de mult tin si ii respect. Vreau doar sa le multumesc ca m-au ajutat atunci cand am avut nevoie de ei. Au fost nevoiti sa doarma prin vecini si pe la neamuri pentru a putea eu sa stau peste noapte cu echipa mea de handbal fete a scolii la mine in Bocsa, atunci cand am plecat la un turneu de handbal fete in Bicaz, turneu despre care am sa revin cu detalii intr-o postare viitoare.

Deci, MULTUMESC MAMA! MULTUMESC TATA !

3 răspunsuri

  1. Eu nu zic, ma sustin si ai mei dar foarte putin, adica ce zic ei si fac e mai bine decat ce zic eu…

  2. Foarte frumos din partea ta. Parintii tai chiar merita s ale multumesti. Bravo pentru initiativa pe care ai avut-o.

  3. […] inca o data multumesc fetelor, multumesc parintiilor mei, multumesc parintiilor fetelor ca mi le-au lasat si mi le lasa in continuare la echipa,multumesc […]

Lasă un răspuns

