Cum sa nu fii mandru!

 

Stiti cu toti pasiunea pe care o am pentru handbal si pentru copii, nu doar prin meseria pe care o am ci asa sunt eu, am spus asta de nenumarate ori. Imi amintesc cu placere data de 28.05.2011, data la care am participat la „Memorialul Doina Cojocaru” in Timisoara cu micuta mea echipa de handbal fete a scolii unde sunt profesor. Dupa aceea competitie am reusit sa o ajut pe o mica handbalista de mea, care isi dorea foarte mult sa mearga la scoala sportiva, sa se transfere la LPS Banatul Timisoara, am luat legatura cu doamna profesoara Florica Gallovits, cea care se ocupa de grupa de varsta a fostei mele eleve, s-a o vada pe „fata mea”, care a zis ca este pentru scoala de profil, in sfarsit fata s-a transfert si cu toate ca a trecut prin momente mai grele de adaptare dar a reusit pana la urma sa se adapteze. Astazi navigand prin online am reusit sa aflu ca echipa de junioare IV a LPS Banatul, condusa de doamna Gallovits a reusit sa se califice la Turneul Final de Junioare al Campioantului National de Handbal Fete, si ce ma bucurat foarte mult, pe langa faptul ca o echipa din judetul Timis sa calificat, este ca aceea fata , SARA SAUCIUC, face parte din aceasta echipa. Nu pot decat sa fiu mandru pentru ea ca stiu cat de mult si-a dorit sa ajunga la scoala sportiva, si mandru de mine ca am indrumat-o spre acest sport, bucuros ca 2 ani de zile ma suportat si sper ca a ramas cu multe lucruri bune de la mine

Felicitari Sara! Sunt mandru de tine! Si multa bafta ! iti doresc tie si echipei. Aduceti aurul in timis!

Un răspuns

  1. […] incercat sa ii indrum pe elevii mei spre acest sport minunat care este handbalul. Am reusit sa si trimit unii dintre elevii mei la scoliile de profil, am reusit sa merg chiar pana in Bicaz la un turneu de handbal fete, ceea ce pentru o scoala […]

Lasă un răspuns

