Multumim!!!

Cu ceva timp in urma scriam o postare prin care solicitam un ajutor pentru micuta mea echipa de handbal a scolii unde sunt profesor, sperand ca pot onora prezenta la un  turneu de handbal fete la care am fost invitat in BICAZ. Acum cand mai sunt 3 zile pana cand am sa plec la acest turneu nu pot decat sa multumesc oameniilor care m-au ajutat. Ii multumesc lui Chinezu, Nebuloasa, Fratemiu, Bogdan Cojocaru pentru postariile de la ei de pe blog; ii multumesc lui Carmen Lucia Doandesi si Catalin Weinmuller care au dat „sfoara-n tara” ca am nevoie de ajutor, domnului Ioan Baban, care a incercat sa ne ajute cu cazarea in Bicaz si bineinteles sponsorilor, poate trebuia sa incep cu ei, dar mi sa parut mai bine sa ii insir frumos intr-o ordine aleatoare:

Fara ajutorul lor nu as fi putut confirma participarea la acest turneu. Mai jos aveti un video cu cateva faze din antrenamentul nostru. Mai multe detalii despre pregatire nu pot dezvalui, ca doar e secretul fiecarui antrenor cum isi pregateste echipa:)

Inca o data MULTUMIM!!!

Si acum video:

2 răspunsuri

  1. […] “Memorial Mihai Adamescu – editia a III a Bicaz” . In primul rand vreau sa multumesc sponsoriilor si oameniilor faini din on-line care m-au ajutat si datorita carora am reusit sa particip la acest turneu. Deplasarea a fost una […]

  2. […] despre Andrei si visul lui gasiti pe pagina de FaceBook a proiectului. Asa cum pe mine multi oameni faini din online m-au ajutat pentru un turneu de handbal fete la care am vrut sa particip, poate reusim sa il ajutam […]

Lasă un răspuns

