Sponsorizare handbal fete Jamu Mare

Dupa cum am zis in numarate randuri sunt profesor de educatie fizica si sport la Sc cu clasele I-VIII Jamu Mare, judetul Timis. Tinand cont de conditiile mai putin favorabile pe care le am la aceasta scoala am reusit sa imi formez o echipa reprezentativa de handbal fete, cu care am rezultate notabile in acesti 4 ani de vechime in scoala:

  • Olimpiada Nationala a Sportului Scolar 2009/2010 Deta faza zonala – 18.02.2010 – locul III
  • Olimpiada Nationala a Sportului Scolar 2010/2011 Peciu Nou faza judeteana 02.03.2011 – locul IV
  • Olimpiada Nationala a Sportului Scolar 2011/2012 Peciu Nou faza judeteana 29.02.2012  – locul II
  • Memorialul Doina Cojocaru Timisoara – 28.05.2011- locul IV
  • Cupa Prieteniei Jamu Mare – 14.05.2011- locul III
  • Parteneriat  cu Sc.gen 24 si Sc. gen 26 Timisoara – 14.05.2010 – locul I

Recent ce am primit o invitatie la turneul „Cupa Memorial Mihai Adamescu” ediţia a III a ce va avea loc in orasul BICAZ in data de 19 MAI, pentru a putea onora invitatia avem nevoie de sponsorizare pentru cheltuieli de transport si cazare.

Mai jos aveti cateva video cu imagini de la activitatea noastra handbalistica:

Orice sponsorizare financiara este bine venita, pentru detalii ma gasiti la adresa de e-mail: ib.bosioc@yahoo.com

 

7 răspunsuri

  1. BUNA…
    AM VAZUT ARTICOLUL TAU LA UN PRIETEN SI L-AM PROMOVAT PE GRUPUL MEU DE PE FACEBOOK „ALATURI DE CAMPIOANE SI CAMPIONI”, POATE CINEVA E DISPONIBIL SA AJUTE.
    AR FI SUPER DACA AI INTRA SI TU PE GRUP…SA OFERI MAI MULTE INFORMATII…DACA SUNT DORITORI
    UITE LINKUL:
    http://www.facebook.com/groups/207510015990277/268907793183832/?notif_t=group_activity

  2. […] Ionuț Bosioc este profesor de sport în Jamu Mare din județul Timiș, este colaboratorul meu pe sportlocal.ro (lucru pentru care îi mulțumesc) și fratele mai celebrului (să dai o bere, măh :D) Valentin. Dar asta contează mai puțin. Pentru că ce apreciez eu enorm la Ionuț este că face parte din categoria celor care fac ceva, care vor să schimbe ceva, care vor mai mult. Ar fi foarte simplu pentru Ionuț să își vadă de ale lui, doar alea care sunt scrise în fișa postului și gata, viața merge înainte. Dar el are pasiune, are dăruire, vrea mai mult. Pentru el și pentru echipa pe care o pregătește. Iar asta, in my book, înseamnă enorm. […]

  3. […] Ionuț Bosioc, profesorul de sport și antrenorul echipei de fete din Jamu Mare și colaboratorul siteului nostru, are nevoie de ajutorul celor care pot să îl ofere pentru ca echipa sa să ajungă la turneul “Cupa Memorial Mihai Adamescu”, care va avea loc în Bicaz, pe data de 19 mai. Cum echipa trebuie să suporte costurile de deplasare, cazare și masă, sportlocal.ro oferă 100 de lei echipei. Speră să vă alăturați cât mai mulți gestului nostru 🙂 […]

  4. […] o echipa de handbal are nevoie de ajutor serios, ca sa poata participa la o competitie. Ionut Bosioc e antrenorul echipei din Jamu Mare (echipa a scolii, clasele I-VIII), judetul Timis. Ei au primit o […]

  5. […] un profesor de educatie fizica si sport / antrenor al echipei scolii de handbal […]

  6. […] să ajutaţi cât puteţi o echipă tânără de handbal cu rezultate foarte bune, antrenată de Ionuţ Busuioc să poată facă deplasare în Bicaz la “Cupa Memorial Mihai Adamescu”. Eu am donat o mică […]

  7. […] ceva timp in urma scriam o postare prin care solicitam un ajutor pentru micuta mea echipa de handbal a scolii unde sunt profesor, […]

Lasă un răspuns

