Mandru de voi !

Astazi am reusit sa obtin cu „micuta” mea echipa de handbal fete, a scolii unde sunt profesor, sa obtin locul II la Olimpiada Nationala a Sportului Scolar, faza pe judet.Conditile in care ne antrenam nu sunt chiar cele potrvite pentru a face performanta, dar muncim si rezultatele nu intarzie sa apara. Nu am decat cuvinte de lauda pentru fetele mele care fac sacrificii si „imi suporta” toate criticiile si reprosurile care i le aduc la antrenamente. Sunt foarte mandru de ele, si trebuia sa scriu postul asta nu ca sa ma laud de locul obtinut ci doar ca sa imi impartasesc cu voi satisfactia care o am in urma acestui rezultat. Si asa ca si un plus pe langa locul obtinut, e faptul ca unele fete au fost remarcate de antrenorii echipelor adverse, exprimandu-si dorinta de a juca pentru ele 😀 …

Deci Bravo Fetelor…chiar sunt mandru de voi !

P.S. mai jos aveti un video cu ceva poze de la competitia de azi, enjoy:

Lasă un răspuns

