Antrenament cu coreene! – simplu si eficient

Daca tot v-am prezentat cateva exemple de exercitii fizice ce pot fi facute acasa am zis sa continui. Astazi va prezint un antrenament cu coreene, am mai scris si fratemiu despre el.

Coreene

Acest tip de exercitiu este foarte simplu si poate fi executat de oricine . Se executa in ordine crescatoare flotari, abdomen(crunch), extensii de trunchi si genuflecsiuni. Se incepe cu 1 flotare, 1 abdomen, 1 extensie, 1 genuflecsiune. Apoi se continua cu 2 flotari, 2 abd, 2 genu,2 ext. Se repeta tot circuitul pe rand pana se ajunge la 10 flotari, 10 abd, 10 genu, 10 ext. Pauza se ia doar atunci cand se termina circuitul. Se poate executa si descrescator. Pentru incepatori recomand sa se execute doar pana la maxim 5 repetari la inceput ori crescator, ori descrescator. Celor mai avansati dintre voi recomand sa execute pana la 10 repetari  dar sa incepeti crescator si apoi fara pauza sa continuati descrescator.

P.S. inainte de inceperea exercitiului faceti o incalzire si dupa terminarea lui faceti stretching

Daca nu ati inteles descrierea urmariti video de mai jos:

Anunțuri

Un răspuns

  1. […] atunci v-am povestit pe scurt si in scris despre el, azi il las pe Lil’ Bro sa vorbeasca printr-un video […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: