Revelion 2012

Am preluat si eu leapsa asta, desi nu prea am cui sa o dau :), dar rog  pe cei care ma citesc sa lase un comentariu la acest artico. Revelioane acasa, la prietenti, prin piete am tot facut.Deci cateva idei si unde mi-ar place mie sa imi petrec trecerea dintre ani.

Idei pentru un revelion in tara:

1. la munte – cu un grup de prieteni

2. in miscare:) – da suna ciudat dar mi-ar surade ideea sa plec cu cativa prieteni cu un microbuz si sa facem revelionul in deplasare, sa mergem in 2-3 orase apropiate si sa petrecem prin piete si unde ne-ar prinde trecerea dintre ani acolo sa ciocnim un pahar de sampanie, dar pentru asta ne-ar trebui un sofer 🙂

Idei pentru un revelion afara:

1. Paris – mi-a placut tot timpul Turnul Eiffel , simbolul Parisului, mai ales stiind ca este construit cu otel fabricat in Romania, la 18 km de orasul meu natal.

2. Rio de Janeiro – mi-arplace sa incerc si un revelion exotic.

foto

Lasă un răspuns

