Te iubesc !

Incep aceasta postare prin a spune ca nu am avut curajul sa le zic parintiilor mei cat de mult ii respect si ii iubesc pentru tot ceea ce fac si au facut pentru mine… Cand ati spus ultima data „te iubesc” persoanelor pe care le iubiti….? Ascultand astazi piesa lui Don Baxter – Mama, am realizat ca nu cred ca i-am zis vreodata mamei mele ca o iubesc… si am intrat asa intr-o stare mai aiurea, imi amintesc de problemele care le faceam cat eram mai tanar(gen politie la usa la mine, amenda in seara de Revelion, fratemiu ti minte astea?), si cat de mult ma ajutat si ma ajuta mama mea. Pur si simplu mi sa facut un dor enorm de mama mea. Nu i-am zis nici o data ca o iubesc,imi era greu sa zic asta, am incercat sa ii arat cat o iubesc, si sper ca stie asta… O iubesc, la fel cum il iubesc pe tatal meu, pe Big Bro`al meu, pe fratemiu, si lista ar putea continua cu persoane care le iubesc… Parintii tot timpul ma sprijint in tot ceea ce faceam,chiar si atunci cand eram cu moralul la pamant, cand m-am lasat de fotbal si m-am apucat de alte probleme , parintii tot timpul mi-au fost alaturi…VA IUBESC !

Nu stiu cata de mult conteaza postarea asta, dar simteam nevoia sa scriu…

Mai jos aveti piesa de care ziceam care ma pus pe ganduri…MAMA TE IUBESC !

 

Lasă un răspuns

