Sunt la capatul puterilor…

Cu toate ca motto-ul meu in viata e ” cei care renunta nu inving nicodata/invingatorii nu renunta niciodata” , simt ca am ajuns la capatul puterilor, nu e prima data cand ma simt asa, am mai trecut prin asta dar niciodata nu a fost asa de greu, acum simt ca am sa clachez, am sa cedez. Vreau o schimbare in viata mea, ma supara motonia, ma supara vremea de rahat, ma supara tot ceea ce ma inconjoara, imi iubesc meseria de profesor, iubesc sa imi petrec timpul liber cu echipa de fete a scolii, sa fac antrenamente cu ele, dar de ceva timp si de astea sunt satul. Vreau sa fac ceva nou dar nu stiu ce as putea sa fac sa ies din starea asta de rahat in care ma aflu de ceva timp, o schimbare in viata mea ar fi bine venita, as vrea vacanta, dar simt ca si de vacanta m-as satura.

Voi ce faceti cand va simtiti ca ati ajuns la capatul puterilor ?

 

2 răspunsuri

  1. trec toate. ia o gura de aer, respira, gandeste pozitivi si lucrurile se vor misca in directia in care trebuie!

    >:D<

    1. ms fratemiu, sunt convins ca am sa trec peste astea, dar e bine sa stii ca ai persoane alaturi

Lasă un răspuns

