„Important nu este sa castigi, ci sa participi”

Cat de adevarate sunt vorbele marelui Pierre de Coubertin. Am simtit pe pielea mea asta astazi, cand am vrut si eu sa fac ceva cu micuta mea echipa de handbal fete a scolii unde sunt profesor dar m-am lovit de ipocrizia unora, care au refuzat sa imi aprobe participarea la aceasta competitie la care am fost invitat din luna iulie, dar na unii nu stiu asta si imi zic tot feluri de lucruri prin care nu imi aporba participarea. O fi invidia de vina, or fi alte motive nu stiu, timpul imi va spune dar stiu sigur ca tot eu voi fi cel care va castiga pana la urma chiar daca nu reusesc sa particip la aceasta competitie, si mai si „distrug” sufletul unui copil care stie ca are competie si abea apuca sa mearga, mai ales ca este de la sat. Va rasari si pe strada mea soarele candva …

Un răspuns

  1. perfect adevarat, participarea este mai importanta decat victoria!

Lasă un răspuns

