Vacanta…la final

Am avut cea mai tare vacanta din ultimii ani, o vacanta plina de peripetii, am avut mana rupta, am fost la bucuresti 2 saptamani cu ai mei, unde am fost la prezentarea echipei nationale de Polo a Romaniei, la concertul lui Bon Jovi, am fost cu prieteni cu cortul, apoi am fost la mare unde a fost demential cu o gasca de oameni „nebuni”, apoi am mai facut o escala de 5 zile la bucuresti la fratemiu, de data asta fara sa mai am mana in ghips :):P.

E un mic rezumat la ceea ce am facut eu vacanta asta, dar nu pot sa descriu in cuvinte cat de tare a fost. Incep  sa regret ca se termina, mai ales ca in 3 zile incep serviciul, cu toate ca si serviciul are frumusetea lui nu se compara cu o vara si o vacanta asa nebuna cum  a fost a mea :P.

Lasă un răspuns

