O zi la mare …

Azi am fost cu fratemiu si cu ai mei la o bere la mare 😛 , ca am zis ca daca tot suntem la Bucuresti putem sa dam si o fuga pana la mare :P. De fapt am fost la mall la Sun Plaza, unde sa deschis recent un spatiu de agrement chiar sus pe acoperisul mall-ului, unde poti sta la teresa, poti juca volei, tenis de masa, sunt spatii de joaca pentru copii, chiar ca zici ca esti la mare, tot acolo am avut placerea de a-l cunoaste prin fratemiu pe Cosmin Tudoran de la Ca$$a Loco, ideea de a merge la o terasa pe acoperisul mall-ului mi se pare super. Va las cu ceva poze

Lasă un răspuns

