Nationala de Polo pe apa a Romaniei la mondiale !

Ieri am avut placerea de a participa la prezentarea lotului  Romaniei de polo pe apa, przentarea ce a avut loc la Club Polo. A fost inca un cadou din partea lu fratemiu.Printre personalitatiile din lumea sportului care au venit sa sustina nationala sa-u numarat: Ion Tiriac, Elisabeta Lipa, Viorel Paunescu, Cristian Topescu, Dumitru Graur si altii. Mai multe detalii despre CM din China gasiti pe siteul FR POLO. La final am primit cu toti un suvenir din partea organizatorilor.

Mai multe poze de la prezentarea Nationalei Romaniei gasiti aici.

Un răspuns

  1. […] plina de peripetii, am avut mana rupta, am fost la bucuresti 2 saptamani cu ai mei, unde am fost la prezentarea echipei nationale de Polo a Romaniei, la concertul lui Bon Jovi, am fost cu prieteni cu cortul, apoi am fost la mare unde a fost […]

Lasă un răspuns

