Concertul lui Bon Jovi !

Cum ziceam intr-o postare anterioara fratemiu mi-a facut cadou de ziua mea concertul lui Bon Jovi de la Bucuresti.Nu am cuvinte sa descriu, trebuie sa traiesti pe pielea ta un asa concert, a fost cel mai fain concert la care am fost, am mai fost eu cu fratemiu pe la concerte pe la festivale ale berii si de astea, dar un asa concert ca cel de ieri nu am mai vazut. Cu toate ca sunt cu mana in ghips, tot m-am putut distra. Inainte de concert am avut placerea sa il cunosc pe Chinezu care vazandu-ma cu mana in ghips ma intreaba:” Asa de mult ai scris ca ti-ai rupt mana” :)) ( ca doar scriu pe sportlocal de handbal).In concluzie a fost cel mai frumos cadou de ziua mea , care inca nu a  venit(fiind pe 12 iulie). Mai multe poze si filmari de la concert gasiti aici.

Ms fratemiu de cadou !

2 răspunsuri

  1. […] fac si eu 25 de ani, multumesc tuturor celor care nu m-ati uitat!, ms fratemiu pt cadoul frumos. LikeBe the first to like this post. Lasă un comentariu […]

  2. […] 2 saptamani cu ai mei, unde am fost la prezentarea echipei nationale de Polo a Romaniei, la concertul lui Bon Jovi, am fost cu prieteni cu cortul, apoi am fost la mare unde a fost demential cu o gasca de oameni […]

Lasă un răspuns

