Cadoul meu de ziua mea !

Cu toate ca mai este pana la ziua mea (care e in 12 iulie) , am primit de la fratemiu un telefon prin care ma anunta care imi va fi cadoul din partea lui, acesta este prezenta mea la conertul lui Bon Jovi de la Bucuresti.Cu toate ca am mana rupta, am sa incerc sa ma simt cat de bine pot la concert. Vorba cantecului „It`s my life ! „, pot sa ma simt bine si cu mana rupta 😛

Ms fratemiu!

2 răspunsuri

  1. […] ziceam intr-o postare anterioara fratemiu mi-a facut cadou de ziua mea concertul lui Bon Jovi de la Bucuresti.Nu am cuvinte sa […]

  2. […] lotului  Romaniei de polo pe apa, przentarea ce a avut loc la Club Polo. A fost inca un cadou din partea lu fratemiu.Printre personalitatiile din lumea sportului care au venit sa sustina […]

Lasă un răspuns

