Birocratia din Romania…

Am si eu o intrebare cat de mult ati stat voi la coada pentru a va elibera o adeverinta? sau mai rau pentru a alfa unele lucruri de la anumite secretariate din mai marile centre universitare de la noi? Vreau doar sa zic ca astazi am fost si eu sa imi ridic adeverinta(care oricum e valabila doar 1 an de zile), prin care pot demonstra si eu ca am promovat examenul de definitivare in invatamant, si dupa o 1 ora jumate de asteptari am reusit si eu sa ridic aceasta adeverinta, dar erau persoane in fata mea care vroiau doar sa intrebe ceva, si cum intrau in secretariat asa si ieseau fara a afla mare lucru… ce sa ma mai mir ca la generatia mea abea dupa 2 ani  sa eliberat diploma de absolvire a facultatii,nici nu am mai indraznit sa intreb cand mi se va elibera diploma de absolvire a masterului, si de fapt nu stiu de ce ma mir de aceasta lipsa de organizare doar traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul…

Lasă un răspuns

