Capu`sus fetelor !!!

Nici nu stiu cum sa incep acest post si nici nu stiu daca intereseaza pe cineva dar fiind un blog personal nu prea conteaza daca intereseaza pe cineva sau nu. Deci activez ca si profesor de eduatie fizica si sport de aproape 2 ani, ieri am avut placerea de a participa, pentru prima data, la Olimpiada Nationala a Sportului Scolar cu echipa mea de handbal fete, clasele V -VIII la faza zonala. Nu am reusit sa obtin decat un loc 3, dar fetele au dat tot ce au putut pe teren si sunt doar niste copii, dar sunt niste copii minunati. Deci fetelor capu` sus stiti foarte bine motto-ul meu in viata : ” Cei care renunta nu inving niciodata / Invingatorii nu renunta niciodata ! ”  si cum vi-am zis: „Am pierdut o batalie, nu si razboiul!” si pentru mine fetelor sunteti niste INVINGATOARE !!!

2 răspunsuri

  1. Ardelean Cornelia | Răspunde

    Felicitari pentru locul obtinut fetelor si antrenorului 🙂
    Ai dreptate – sunt niste invingatoare

  2. Felicitari dom profesor si fetelor un invingator nu renunta si in vitor poate veti luat un loc mai bun pentru ca se poate si sunteti niste invingatori

Lasă un răspuns

